Translate

Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

Αυτοδύτης έμεινε παράλυτος, αλλά συνεχίζει τις καταδύσεις και στέλνει μήνυμα ζωής

Ένας Βρετανός πυροσβέστης, ο 49χρονος Πίτερ Λάου έμεινε παράλυτος από τη μέση και κάτω πέρσυ τον Απρίλιο, όταν είχε ατύχημα με το ποδήλατό του.

Λιγότερο από ένα χρόνο μετά το ατύχημα και μετά από πολλά χειρουργεία στα οποία υποβλήθηκε, ο Πίτερ επέστρεψε στην πισίνα του καταδυτικού κέντρου και συνέχισε το χόμπι του, την αυτόνομη κατάδυση.



'Ήταν κάτι που ονειρευόμουν εδώ και έντεκα μήνες και είχα ορκιστεί στον εαυτό μου ότι θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να επιστρέψω στις καταδύσεις. Με το να είμαι με τους συνδύτες μου και τη σύζυγό μου στην πισίνα ήταν κάτι που περίμενα πως και πως" εκμυστηρεύθηκε ο ίδιος στην εφημερίδα Bradford Telegraph and Argus.



"Περάσαμε λίγη ώρα στην επιφάνεια και στη συνέχεια αρχίσαμε την κατάδυση, ήταν σαν να επέστρεφα στο σπίτι μου. Αυτό που πρέπει να θυμόμαστε είναι πως μπορεί να υποστεί κάποιος ένα φοβερό ατύχημα όπως το δικό μου αλλά η ζωή δεν τελειώνει, απλά αλλάζει και πρέπει να βρεις διαφορετικούς τρόπους για να κάνεις τα πράγματα που θέλεις" σημείωσε ο Πίτερ, δίνοντας ένα μήνυμα ελπίδας και δύναμης ψυχής σε όλους μας, αρτιμελείς και μη. 

Διαβάστε εδώ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

WW2 Wrecks welcomes and encourages readers to comment and engage in respectful conversation about the content posted here.
We value thoughtful, polite and concise comments that reflect a variety of views.