Σελίδες

Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

Ευρω-μπάχαλο

Μετά από 95 χιλιάδες ακυρωμένες πτήσεις στα αεροδρόμια της Ευρώπης, λόγω της ηφαιστειακής έκρηξης στην Ισλανδία, φαίνεται ότι οι αερομεταφορές ανακτούν σταδιακά τους γνωστούς τους ρυθμούς. Μέχρι να ομαλοποιηθεί η κατάσταση βέβαια θα περάσουν αρκετές ακόμα ημέρες. Εντύπωση και ερωτηματικά όμως προκαλούν κάποια στοιχεία που πέρασαν στα «ψιλά» αυτές τις ημέρες: Πρώτον, η χαρακτηριστική καθυστέρηση της Ε.Ε. να συγκαλέσει σύνοδο των υπουργών μεταφορών των κρατών-μελών ενώ η κρίση από την αρχή φάνηκε ότι θα έπαιρνε μεγάλες διαστάσεις, δεύτερον η αμήχανη και χλιαρή αντίδραση του αρμόδιου επίτροπου Σίιμ Κάλλας και τρίτον οι πιέσεις των αεροπορικών εταιρειών προς την Ε.Ε. που καθημερινά έχαναν εκατομμύρια ευρώ, σε συνδυασμό με τις αντικρουόμενες απόψεις ειδικών και «ειδικών», περί ασφάλειας των πτήσεων.

Τα γεγονότα κατέδειξαν ότι ακόμα και σε μια πανευρωπαϊκή κρίση, η οποία οφείλεται σε ένα φυσικό φαινόμενο, είναι σχεδόν αδύνατος ο συντονισμός και η άμεση αντίδραση, ενώ οι γραφειοκρατικές διαδικασίες του «δεινόσαυρου» των Βρυξελλών περισσότερο επέτειναν το πρόβλημα και έδειξαν το κενό εξουσίας που υπάρχει, παρά συντέλεσαν στη λύση του.

Είναι απορίας άξιο πως η Ε.Ε. η οποία έδειξε ελλιπή αντανακλαστικά και καθυστερημένη αντίδραση στην αντιμετώπιση μιας φυσικής καταστροφής, είναι σε θέση να χειριστεί με υπευθυνότητα και αποτελεσματικότητα το «ηφαίστειο» της ελληνικής οικονομίας, το οποίο απειλεί με πτώχευση τη χώρα μας. Μάλλον γι αυτό λοιπόν η πατρίδα μας θα εισέλθει σε καθεστώς διπλής επιτροπείας, τόσο από τους ισχυρούς της ευρωζώνης, όσο και από τα κοράκια του ΔΝΤ. Και ο θεός βοηθός…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

WW2 Wrecks welcomes and encourages readers to comment and engage in respectful conversation about the content posted here.
We value thoughtful, polite and concise comments that reflect a variety of views.